Wiosna pełna koloru i słońca

Materiały prasowe, marzec 2020 r.

Wiosna pełna koloru i słońca
Kampania OCHNIK wiosna-lato 2020

Wiosenno-letnia kolekcja OCHNIK pełna jest energii i słońca. Żeglarskie motywy przeplatają się z wyrazistymi kolorami i modnymi krojami. Nie brakuje także jasnych, subtelnych barw i zwiewnych fasonów, idealnie wpisujących się w beztroski klimat letnich dni.

Skórzane kurtki, z których słynie marka, w tym sezonie zwracają uwagę zdecydowanymi kolorami. Wśród propozycji na chłodniejsze, wiosenne dni znalazły się także płaszcze o trenczowym kroju, lekkie puchówki i obszerne parki. Wiosenno-letnią szafę stylowo uzupełnią prążkowane bluzki, delikatne sweterki, zwiewne spodnie i krótkie spódniczki. Elegancka miłośniczka żeglowania pięknie zaprezentuje się w długiej, białej sukience w formie przypominającej klasyczny trencz. Lekkie adidasy, torba z elementami lin i kolorowa apaszka w kotwice będą idealnym dopełnieniem stylizacji.

Wśród męskich propozycji warto zwrócić uwagę na skórzane kurtki z marynistycznymi nadrukami, haftami i emblematami. Narzucone na sportowy T-shirt i połączone z jeansami stworzą modny zestaw na wczesne lato. Dla fanów sportów motocyklowych przygotowano natomiast skórzaną kurtkę ze specjalnymi naszywkami, w kontrastowym zestawieniu kolorów (czerń, czerwień i biel).

OCHNIK zaprezentował właśnie najnowszy lookbook oraz zdjęcia wizerunkowe. Zobaczcie, jak prezentują się wiosenne nowości w obiektywie Marleny Bielinskiej!

Zdjęcia kolekcji WL 2020 dostępne są pod poniższym linkiem:
https://1drv.ms/u/s!Au3GCNBML8uMtWu6HDjAeG05qRpq?e=jLf8m2

**
OCHNIK to polska firma z 30-letnią tradycją posiadająca sieć 101 Salonów Firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK to również ceniony pracodawca. W 2015 roku został liderem rankingu „Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to Work®.

Top