CLAIRE’S INC. WPROWADZA NOWĄ, EKSKLUZYWNĄ LINIĘ BIŻUTERII
I DODATKÓW „KITTEN” W RAMACH KOLEKCJI KATY PERRY PRISM
Pełna linia marki Claire’s KITTEN dostępna będzie w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym już od 8 września 2014
1 września 2014 Claire’s Inc., jedna z wiodących globalnych sieci sklepów z modnymi dodatkami dla młodych kobiet i dziewcząt, ogłosiła wprowadzenie kolekcji KITTEN, stanowiącej trzecią z kolei linię biżuterii i dodatków w ramach kolekcji Katy Perry PRISM.
Duży wpływ na powstanie linii KITTEN miało zamiłowanie Katy Perry do kotów. Kluczowe produkty kolekcji zostały nawet nazwane imieniem jej pupila – „Kitty Purry”. Linia Claire’s KITTEN, tak jak w przypadku dwóch poprzednich linii wchodzących w skład kolekcji PRISM, została osobiście opracowana przez wokalistkę i zawiera wiele odnośników do albumu PRISM – w tym bransoletkę z zawieszkami „Birthday” oraz pierścionki z symbolem nieskończoności „Unconditionally”. KITTEN to linia oferująca szeroki wybór zarówno produktów odpowiednich dla miłośników kotów, jak i oddanych fanów Katy Perry. W ramach linii Claire’s KITTEN coś dla siebie znajdą klienci w każdym wieku. Produkty z kolekcji stanowią również doskonałą ofertę upominkową na nadchodzący okres świąteczny.
„Bazując na sukcesie kolekcji ROAR i WILDFLOWER, z wielka przyjemnością przedstawiamy trzeci etap naszej współpracy z Katy Perry. Jesteśmy zachwyceni partnerską współpracą z Katy, która doskonale wpasowuje się w idee naszej marki – dobrą zabawę i przyjaźń”, powiedziała Beatrice Lafon, prezes Claire’s Inc.
„Kolekcja jest wyrazem mojej miłości do kotów i mojej dumy z bycia „kociarą”! To fantastyczna oferta dla moich fanów – Katy Cats. Szczególnie podobają mi się urocze pierścionki i kolczyki w kształcie kotów”, powiedziała Katy Perry.
O Claire’s Inc.
Claire’s Inc. Jest jedną z wiodących globalnych sieci sklepów oferujących modną biżuterię i dodatki dla młodych kobiet, nastolatek oraz wszystkich dziewcząt w wieku od 3 do 35 lat. Firma prowadzi działalność za pośrednictwem dwóch typów sklepów: Claire’s oraz Icing. Na dzień 1 lutego 2014 firma Claire’s Inc. posiadała 3114 sklepów w 18 krajach w Ameryce Północnej, Europie oraz Chinach. Firma posiada również 421 sklepów franczyzowych w 27 krajach, głównie na Bliskim Wschodzie, w Azji Środkowej i Południowo-Wschodniej oraz
w Ameryce Środkowej i Południowej. Więcej informacji na temat sklepów Claire’s uzyskać można na stronie internetowej firmy pod adresem www.clairestores.com.